Yemek tarifi, moda giyim, gezi, paylaşım blogu

8 Kasım 2013 Cuma

Kabak Sandal

hayırlı cumalar arkadaslar.rabbimin bereketi üzerinize olsun.geçenlerde çamaşır makinemde bir sorun oldu ve servis çağırdık.tamir ederken rezidansı çıkardı servis görevlisi.aman bir kireç bir kireç.şok oldum halbuki o kadar da calgon falan kullanıyordum. dünyanın parasını veriyoruz bu ürünlere.nasıl şaşırmak benimki ama görseniz.servis görevlisine sordum.demek ki bu ürünler bir işe yaramıyor dedim.görevli makinanın her yıkamada en az 5 sefer su aldığını ve bizim sadece ilk yıkama için kireç önleyici koyduğumuzu söyledi.daha sonraki yıkamalarda makinanın kireçli su ile asıl yıkama yaptığını söyledi.ee dedim ,ne yapalım hiç kullanmayalım o zaman ,boşa para vermeyelim dedim.görevli  az da olsa yine önler ama eğer makinanızda kazan temizleme özelliği varsa onu ayda bir yapmamızı ,başında beklememizi ve içine bir paket kireç sökücü  her su aldığında koymamızı söyledi.zavallı makinam o kadar para verip aldık,uzun zaman kullanırız dedik ama ne hale gelmiş.öğrendiğim bu bilgiyi de sizlerle paylaşmak istedim.

MALZEMELER:
yarım kilo kabak
  250 gram kıyma
     1 doğranmış soğan
  2 diş sarımsak
       1 domates rendesi
               karabiber,tuz,pulbiber
     kaşar peyniri
             kızartmak için sıvıyağ
          üzerine salçalı su

YAPILIŞI:kabaklar bir kenardan kesilir.
kesilen kısımdan çay kaşığı ile oyulur.
oyulan kabaklar sıvı yağda kızartılır.
tavada soğan ve sarımsak kavrulur ve kıyma eklenerek beraber kavrulmaya devam edilir.
rendelenmiş domates ve baharatlar da katılıp 5 dakika daha pişilir.
kızarmış kabaklar kıymalı içle doldurulur.
üzerine domates ,biber konur.salçalı su ile fırına verilir.
iyice kızaran domates ve biberin üzerine kaşar peynir koyulup 5 dakika daha pişirilir.
                                                    AFİYET OLSUN....
kabak sandal,kıymalı kabak,kabak



1 yorum:

Yorumlarınız bizim için çok değerli.Google hesabınız yoksa anonimi seçerek yorum yapabilirsiniz.Vakit ayırıp yorum bıraktığınız için teşekkürler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...